Monday, November 15, 2010

No me queda mucho tiempo a mi favor...

Okej jag vet att det har gått över en vecka sen jag skrev nåt här. Jag är ledsen för det, men det är så mycket här hela tiden och det tar väldigt mycket tid att lägga upp bilder och berätta. Förhoppningsvis kommer det lite i efterhand =) Igår, lördag, var jag i alla fall på en konsert! Med ett band som heter Camila och som jag älskat sen jag var i Argentina. Kan inte riktigt förklara varför, så är det bara. Fick av en händelse höra i torsdags att de skulle spela här i Monterrey i helgen och jag blev helt till mig. Fick hjälp att hitta biljetter och efter mycket om och men lyckades jag övertala en kompis att följa med. Såå fantastiskt var det! Trots alla skrikande tonårstjejer och det smöriga frieriet på scenen :) Älskar att jag fick möjligheten att gå!








Haha, jag inser att kvalitén på videon inte är särskilt bra, men ni får ta det för vad det är =) Skoj var det i alla fall, och jag är glad att jag fick ta med mig min kamera in trots att den egentligen hade för bra zoom! 
Nu är det sovdags här. Är ledig imorgon eftersom det är röd dag av nåt slag, men måste ändå upp i ottan för att plugga. Massor. Hej hopp!

1 comment:

  1. Åh vad jag skulle vilja ha varit där med dig!!! Ses snart här hemma dock! Kramar

    ReplyDelete