Monday, November 15, 2010

Ana 20 años!

I tisdags fyllde en kompis år så vi var bjudna hem till hennes föräldrars hus för att fira. Massa god mat på deras härliga uteplats. Synd att det blivit så kallt på kvällarna här nu bara (läängtar efter playa del carmen och karibiska havet!!).



Dags för tårta = stort leende! 

 Jag och husdjuret. Nej det är inte en sten. Den ser bara ut som en sten, jag vet. Men det är en sköldpadda. Den lever i trädgården. Fast för tillfället har den tydligen gått i nåt slags dvala så det enda den gör är att se ut som en sten. Skoj djur. 


På tal om karibiska så håller jag för tillfället på att planera min resa under min sista vecka här i mehico. Ska bli så skoj! Sol och värme, galet vad underbart. För att inte tala om att inte behöva bry sig om nåt som har med skola att göra. Fantastiskt! Flyger till Cancún och tar oss därifrån till Playa del Carmen. Vi vill också hinna se åtminstone Tulum och Chichen Itza. Och åka ut till den där ön utanför Carmen, minns inte vad den heter, men den är tydligen fin. Perfekt för snorkling. Ååhh, vill dit nuuu! Men en sak i taget. Först tusen grupparbeten att klara av. Och en del spanska-tentor. Men snart =)

No comments:

Post a Comment