Sunday, October 17, 2010

Campus Tour

Idag har vi bland annat tagit en tour på campus. Så kul att få visa underbara syster runt. Känns så himla märkligt att hon faktiskt är här! Plötsligt kändes inte hemma så långt borta. Om det är bra eller dåligt vet jag inte...
Men det var skoj! Jag visade henne byggnaderna där jag har mina flesta lektioner, här nedan i byggnaden CIAP, där jag läser mina kurser i Internationella Relationer:

 Utsikten.

 "Var är kaffet?" undrade Marias imorse. "Öh..på Starbucks?" svarade jag.
Hon fick hålla till godo, inga kaffedrickare i den här lägenheten.

 Iste på campus.

Och klappa husdjuren.


Hade tänkt avsluta med en tacos-bild, men det vill sig inte riktigt och nu ska jag gå och lägga mig innan jag trillar av stolen av trötthet. Vi har haft en helt fantastisk dag i alla fall :) Efter campus och tacos åkte vi ner till stan och kikade, tittade på en utställning med gatukonst, åkte båten i Paseo Lucía, gick runt i Parque Fundidora, fick skjuts och sällskap till berget med stora flaggan och avslutade sedan med att åka till Soriana och handla till Jespers goda tacos. De andra sover sen en stund tillbaka och jag har försökt få lite gjort. Gick sådär. Roligare att kolla på och lägga upp bilder =) Mer kommer! Men inte ikväll.
Gonatt.

No comments:

Post a Comment