Sunday, October 17, 2010

Springtur

Måste ju visa syster alla delar av min vardag här i Monterrey, så vi tog några rundor i löpspåret. Det var tungt. All lakrits hon haft med sig låg liksom på hög ända upp i halsen kändes det som. Men det är skönt när det är gjort=) Nu har vi ätit knäckebröd med kaviar och ägg till frukost :D Hade hoppats på en tur till poolen idag, men det verkar inte riktigt bli så, vi får se vad vi hittar på istället. Ikväll ska en kock lära oss att baka tortillas, perfekt! Då kan jag jag göra världens godaste quesadillas när jag kommer tillbaka till Svea Rike.


1 comment:

  1. VAACKRA KVINNOR! Längtar tills jag kan komma i form igen! Men dubbelhakan och de stora vaderna är lätt värt gåvan som kommer i december =D

    Njut nu riktigt mycket av allt gott Maria har med sig från Sverige och framförallt av hennes sällskap!

    LOVE

    /isa

    ReplyDelete