Saturday, October 16, 2010

Nu är det slut på deppigheterna!

Nu är syster här!! Vi hämtade henne på flygplatsen sent igår kväll. Först hade vi en mysig och härlig kväll, gick till burger king och åt skräpmat, jag, Maja, Jesper och en klasskompis till mig. Sen gick vi hem hit och såg på film. Simon är bortrest i helgen, så det var ju tur att vi hittade en ersättare :)
När klockan närmade sig tio var det dags för Maja och mig att sätta oss i en taxi och åka till flygplatsen. Och efter bara en stunds väntande var syster här!
Både hon och Maja låg rätt mycket efter i sömn tydligen, så de är inte så morgonpigga. Sitter här och väntar på att de ska vakna, ovan känsla (händer typ aldrig att jag vaknar före maria). Idag ska jag visa runt här i stan och på campus är tanken, sen får vi se vad som händer!

By the way, jag och Maja klippte oss igår, hittade en frisör precis bredvid campus. 140 pesos tog hon! Perfekt.


Efter det käkade vi goda tacos precis bredvid, vi insåg att gått alldeles för länge sen vi senaste betedde oss som mexare =)

No comments:

Post a Comment