Thursday, November 4, 2010

Paket!

Fick ett mail igår om att skolan tagit emot ett paket till mig (vi kan inte ta emot post till vår lägenhet). Ana min nyfikenhet när jag gick dit imorse för att hämta det! Jag är fortfarande helt spänd på att öppna det, har ingen aning om vem som skickat...=) Dock står det på paketet att det är godis, så lyckan lär ju bli total oavsett vem det är ifrån, hehe. 


Nu är det dags för tråååkspanska. Med läraren som jag senaste lektionen fick upplysa om skillnaden mellan presente subjuntivo och imperfecto subjuntivo. Känner att jag lär mig jättemycket på de här lektionerna... :P

Förresten, jag ska skriva ett inlägg och berätta mer om upplevelserna i Chihuahua och hos Tarahumara-folket, det är bara att det tar sån tid, som jag inte riktigt har för tillfället...men det kommer :)

1 comment:

  1. Jag väntar ivrigt på inlägget om Tarahumara-folket! God Bless :)

    ReplyDelete