Monday, November 1, 2010

34 dagar kvar...

Asså panik. 34 dagar!? Jag kom ju just hit? Ska göra allt för att dagarna ska släpa sig fram...

Den här helgen har jag varit själv hemma i lägenheten. Danskarna åkte till San Diego och kommer hem ikväll. Alltså inte för att jag inte gillar dem eller så, men galet vad skönt det har varit! Har inte insett det innan de åkte, men man får ju anpassa sig en del när man lever med andra människor asså. Blivit för van att bo själv eller nåt. Men det ska bli skoj att de kommer hem! Hoppas de inte blivit för solbrända bara :P
Helgen har varit väldigt lugn, har pluggat en del, festat lite, slappat mycket osv. Och övat massa spanska!
Kanske att jag kommer kunna språket lite bättre efter den här terminen ändå.. =)

Nu ska jag gå in på nästa lektion. Spanska.  

No comments:

Post a Comment